wtorek, 22 kwietnia 2008

Art is boring

Znowu miłą niespodziankę sprawiła nam galeria Zero Zer. W ubiegłym tygodniu pisaliśmy o nowych pracach Zbioka w jej ofercie, a teraz z prawdziwą przyjemnością informujemy o nowej grafice Petera Fussa: ART IS BORING, sitodruk, 50x70 cm, edycja: 200, cena 100 euro.




Motyw na sitodruku, znany jest z billboardu Fussa.



Tak się składa, że jest to jedna z naszych ulubionych prac Fussa, więc nie musieliśmy się długo zastanawiać nad podjęciem decyzji o zakupie. Teraz z niecierpliwościa czekamy na przesyłkę z Zero Zer....

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

muszę przyznać, że mi również do gustu przypadł ten właśnie motyw i w zasadzie zaraz po zobaczeniu billboardu sam sobie skroiłem podobny.

jest to winylowy szablon, format ciut mniejszy, tak więc gdyby był ktoś zainteresowany proszę się nie krępować ;)

Anonimowy pisze...

100 euro to troche dużo na moją kieszeń, ale też se te pracke zamówiłem bo jest czadowa.

winylowy szablon 25h pewno będzie tańszy, ale ale wole orginał. w ikei można kupić tanio warhola, ale to nie jest to samo:-)

Anonimowy pisze...

maro - [i]wole orginał. w ikei można kupić tanio warhola, ale to nie jest to samo[/i] - no fakt, to nie to samo, ale i tak ciekawa uwaga. co tu jest oryginałem i jakie ma to tu w ogóle znaczenie? chodzi o prestiż?

ps. i czemu proponowany przeze mnie szablon z możliwość - bądź co bądź - jeszcze wielokrotnego, w dodatku samodzielnego odbicia miałby być tańszy niż sitodruk? ;)